Monday, September 12, 2011

18sx


Salam..

Entry kali ini (18 sx) menceritakan satu situasi yang benar-benar berlaku di kalangan masyarakat sekarnag.. Tahukah anda sex sebelum sampai masanya akan mendatangkan pelbagai masalah yang boleh memusnahkan hidup.. antaranya macam cerita di bawah ni..

Gambar hiasan saja

sebelum seronok.

laki gelojoh berkata
ala. u. pelisss. sekali ni je i mintak dari u. lepas ni i tak mintak ape dah. pelisss.
gadis ala-ala ayu pon kata
ok. tapi. jangan ganas sangat. sakit. n pastikan safety first  tu u pakai.


semasa seronok

laki gelojoh berkata
sayang. u taknak try lagi ke tengok kesetiaan i. kekuatan sebenar i.
gadis yang ala-ala ayu berkata.
i dah lama tunggu u ajak i sayang. tp ingat. tak mo tembak dalam tau. love u baby


selepas seronok

laki gelojoh yang dah kendur berkata
weh. aku rasa bukan aku la bapak anak dalam perot ko tu. ingat aku tak tau ko pon bukan romen ngan aku sorang.
gadis yang ala-ala ayu sambil muka macam doremon berkata
ehh. dulu. masa u ramas. u gigit. u picit. u tusuk. u cakap u nak jaga i sampai i bekedut. skrg u nk baby ni bleh becakap baru u nak ngaku.
gambar pa ni ye. macam menarik je.

macam tu la dunia kita kan. yang baek hati tu ramai. smpai badan dorang pon sanggup bagi. ehem... cuba la badan tu g buat bisnes ke. yela bisnes tanam-tanam kan ad pengunaan badan gak. hihih.. 

sekarang dah kembung perot baru la nk tweet cari dokter. baru la nak wall to wall katfacebook tnya camna nk gugurkan janin.baru la kau nak YM pakar-pakar motivasi. baru la ko nak skype dengan operawifree tu.

kenapalah awek-awek yang cantik n ala-ala ayu ni pilih laki macam tu. x menjamin masa depan langsung.. cari la yang bekerjaya.. ade duit sendiri, kereta, rumah dan mcm2 lg.. 

p/s : apa pon korang pikir la sendiri maksudnya ye. dah besa panjang semua nya.


credit kpd zulhilmitempoyak

9 comments:

sobri yaacob said...

lu pkir la sndiri!!

SuhaZainul said...

ye pikir la sendiri.. masing2 da besar.. hehehe

IMANSHAH said...

erk belum pernah hu hu

kaki gelak.com~ said...

mintak dijauhkan dari semua bende 2..

Acik Mano said...

tu le.. nak kata tak cukup didikan .. dah cukup dah diberi .. kalua becakap ngalahkan ustaz dan ustazah... jadi dimana silapnya.. itu lah yg dikatakan keimanan sekarang ni setipis kulit bawang.. so tebalkan keimanan dan sentiasa ingat Allah sentiasa melihat ..

^NaMy^ said...

haha..jap tumpang gelak

::cikjuju::◕‿◕ said...

ehe..ptt mcm penah baca..gupenye dr tempoyak masam tuh..ehe..^^..

Syiela O-lala said...

Errrr..

SuhaZainul said...

cik juju.. yup..
syiela olala :) errrr~