Thursday, December 1, 2011

Bentuk Rumah yang Cute mute Unik


Salam 1 Malaysia... kadang-kadang kite xterpikir pun yang akal manusia ni sangat kreatif dan berinovatif.. kerana boleh mewujudkan sesuatu yang agak pelik dan sangat unik.. entry kali nk kongsi ngan korang sume dgn keunikan rumah yang dibina dari pelbagai bentuk, corak, bahan dan macam-macam lg.. kreative sungguh orang yang buat rumah nie...kat malaysia tak tau la wujud ke tak rumah² unik macam nie... Ok.. jom tgok!!


kalau rumah macam nie, mcm tak kukuh jer...


nie macam rumah kotak je..


nie rumah terowong kot...kalau masuk terowong tu, akan jumpa hantu macam dalam cerita "TEROWONG" 


ni la rumah batu belah batu bertangkup!


da macam kL tower jew...


nie baru la betul RUMAH BATU...hehe~


nie tak tau la rumah apa???


da macam menara condong da...





sweet sgt rumah nie...


nie nama nya dunia da terbalik....ngeh3~


Jom tgok sini :http://ayusleeping11.blogspot

2 comments:

Fendy said...

pergghhhh...menarik.....follow sini..tq jadi follower ke 500

SuhaZainul said...

same.. bgga jd follow yg 500.. =)